tisdag 27 september 2011




Det här har jag pysslat med på sistone. Bra jävla underbart även om det var mest jobb.


Har haft myror i benen efter träning så jag struntade i jetlagen och rusade till gymet direkt efter jobbet i fredags. Såhär ser det ut hittills och framåt:

Fredag: Crosstrainer 40 min + rygg - check!
Lördag: Crosstrainer 20 min + löpbandet 20 min + mage, bröst & axlar - check!
Söndag: BodyCombat 55min (<3) - check!
Måndag: Vila, i form av kvällshäng med min fina vän H - check!
Tisdag: Ben + Mage - check!
Onsdag: BodyCombat 55 min
Torsdag: Yoga Adv
Fredag: Vila i form av aw med mina damer
Lördag: BodyPump 55 min
Söndag: BodyCombat

Det finns inget bättre än att slänga sig tillbaks in i träningschemat efter resande/tokjobbande/oregelbundheter, vad det än kan vara. Känna hur kroppen kommer tillbaks i form igen efter en hel del protesterande.

Hoppas ni mår bra vänner!

1 kommentar:

  1. Hej Hanna!
    Tack för din kommentar på min blogg :)
    Jag ska helt klart gå tillbaka till en varierad kost. Det var det att jag kände att jag tillfälligt behövde bryta mönster. Du har helt rätt i det du skriver och jag tar till mig av det.

    Tack för att du läser,
    Michaela

    michaelacarpelan.blogg.se

    SvaraRadera