måndag 22 augusti 2011


Eftersom jag hade gjort en plan för hur min träningsvecka skulle se ut lägger jag upp den här ändå. Jag tänker som sagt inte göra som jag brukar när jag blir sjuk, ivrigt sätta igång långt innan jag borde för att sedan dra på en förkylning i månader.
Men om jag nu ska sitta här hemma utan ens en nypa luft så ska det banne mig gå fort!

Måndag: PW 45 min + gymgenomgång med PT (styrka) Hejdå gym-fobi!
Tisdag: PW 45 min + Body Combat 55 min med M (styrka + kondition)
Onsdag: PW 45 min + Yoga Advanced 55 min (styrka + rörlighet)
Torsdag: PW 45 min
Fredag: Gym (ensam med nya otroliga styrketräningskunskaper sedan måndagens genomgång (??) (styrka)
Lördag: Bodypump 55 min (styrka)
Söndag: Body Combat 55 min (styrka + kondition)

Hmm.. variation?
Ser redan nu vad jag vill ändra på i träningen. Få in löpning med intervaller en gång i veckan, samt chocka kroppen. Variation är nyckeln.

Åh peppad, låt mig bli frisk nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar