måndag 22 augusti 2011




Det är så typiskt, alltid när man kommer igång igen efter för lång tid av lateri så bestämmer kroppen sig för att sätta sig på tvären. Säga bestämt nej.
När träningsinspirationen sprudlar i kroppen kommer feber och hosta som ett brev på posten.
Jag gör något jag aldrig brukar göra annars; jag stannar hemma. Jag ligger i soffan. Jag låter mig själv vara sjuk.För är det något jag verkligen inte har lust med så är det att gå runt halvdålig i en månad, något jag alltid gör eftersom jag aldrig kan bara ta det lugnt.

Kurerar mig med massor av te och skräp-tv och tänker ut upplägg. Knaprar alvedon och hoppas på en frisk morgondag.
Har ni några mirakelkurer när ni är sjuka?

För övrigt kul att den första bilden upplagd är ett grått och febrigt jag. Smart drag egentligen, härefter kan det i alla fall bara bli bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar